MENU

OMÜ’de Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi Hizmet İçi Eğitimi Tamamlandı
18 Mart 2021, Perşembe - 13:00
Güncelleme: 16 Mayıs 2021, Pazar - 02:19
A+ A-

Ondokuz Mayıs Üniversitesinin (OMÜ) farklı birimlerindeki mali işlerden sorumlu çalışanlar, düzenlenen “Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi Hizmet İçi Eğitim Programı” kapsamında eğitimler aldı.

Personel Daire Başkanlığınca organize edilen 7 günlük hizmet içi eğitim programında; kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli kullanılması açısından önemli bir fonksiyona sahip “Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi”ne dair konular, başlangıç seviyesi ve orta düzey olmak üzere teorik ve uygulamalı bir biçimde işlendi.

Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Laboratuvarı’ndaki hizmet içi eğitim programına toplam 42 personel katıldı. Programın eğiticiliğini ise İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığından Ümit Şenoğlu ile Veteriner Fakültesi çalışanı Şenay Yılmaz üstlendi.

Hizmet içi eğitimde ilk gün, giriş testiyle katılımcı çalışanların yeterlilikleri belirlenirken ardından “Taşınır Mal Yönetmeliği” ve “Taşınır Kayıt Yetkilisinin Görev ve Sorumlulukları” başlıkları üzerinde duruldu.

Eğitimin sonraki günlerinde de “Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi”ndeki tanımlar, giriş işlemi ve çıkış işlemi menüsü, taşınır talepleri menüsü, tesis, düzeltme işlemleri ile diğer belge girişleri menüsü, sayım ve yıl sonu işlemleri ile taşınır raporları menüsü başlıkları bütün detaylarıyla ele alındı. Bunların yanı sıra, her bir eğitim günü sonunda soru-cevap, konu tekrarları, sıkça karşılaşılan ve tereddüt yaşanan durumlara dair değerlendirmelerle eğitimler pekiştirilirken son gün yapılan çıkış testiyle de personelin yetkinliği kontrol edildi.

7 günlük periyodun bitiminde, eğitimin genel değerlenmesi ve anket uygulamasıyla çalışanların memnuniyetine ilişkin geri dönüşler alındı.

“Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi Hizmet İçi Eğitim Programı”, eğiticiler Ümit Şenoğlu ve Şenay Yılmaz’a teşekkür belgesi takdim edilmesiyle sona erdi.

X
Secure Login

This login is SSL protected